curs escolar
Curs escolar >> Llibres i materials

RECORDEM que cal portar:

• Bata de l’escola (és obligatori portar-la cada dia). L'AMPA de l'escola la ven per comanda prèvia. A partir de cinquè no és obligatòria.
  • Xandall de l’escola (excursions i psicomotricitat / Educació Física). L'AMPA de l'escola la ven per comanda prèvia.
  • 1 caixa de 100 mocadors de paper (els de P3 cal que a més portin un paquet de 100 tovalloletes).
  • 1 tassa de plàstic amb nansa.
  • Per esmorzar: 1 bosseta de roba amb una carmanyola petita i 1 tovalló.
  • Pels alumnes d'Educació Infantil 1 caixa de sabates d’adult amb una muda complerta (roba interior, pantalons, jersei, calçat). Tot ha d'estar marcat amb el nom de l'alumne.
  • A partir de 3r es recomanen motxilles ergonòmiques o amb rodes per tenir cura de l'esquena dels nens i nenes.

A més a més, cal portar el material didàctic.