2_gran
Notícies >> Cartellera Verda

INAUGUREM LA CARTELLERA VERDA VIRTUAL DE L'ESCOLA CARME GUASCH I DARNÉ

Aquest ha de ser un espai per fer difusió de les activitats Medi Ambientals que es duen a terme al centre.

TALLER DEL RECICLATGE DE L’OLI

Els nens i nenes de l’escola que fem Primària realitzem uns tallers de reciclatge de l’oli. Els tallers ens permeten conèixer les característiques de l’oli i la importància de gestionar-lo correctament com a residu. Es tracta d’un taller experimental molt interessant. En acabar el taller tots ens emportem a casa un bidó per reciclar l’oli. Ara ja tenim les eines, només cal l’acció!!!

CLIQUEU SOBRE LA FOTOGRAFIA PER VISUALITZAR TOTES LES IMATGES.

ELS NENS I NENES DE P5 SOM RESPONSABLES DE LES GALLINES

Els nens i nenes de P5 tenim cura de les gallines. Cada dia vigilem que no els falti de res i tinguin el galliner ben net. Com que teníem alguns dubtes sobre les seves malalties, alimentació i reproducció, vam fer venir un veterinari a l’escola que ens va explicar coses molt interessants i ens va respondre totes les preguntes que li havíem preparat. Gràcies senyor Ramon per la seva visita a la nostra escola!

Cliqueu sobre la fotografia per visualitzar totes les imatges.

PROTEGIM LA BLEDA

Aquest matí els nens i nenes de 1r turquesa hem anat a l'hort a treballar. L'hem regat, i aprofitant que hi anàvem ens hem fixat que els cargols havien mossegat molt la bleda. Així doncs, per evitar que se la mengin més hi hem abocat cendra a terra, al voltant de la planta. És un remei natural que fa que els cargols i els llimacs no puguin lliscar. Hem construït una muralla de cendra!

Cliqueu sobre la fotografia per visualitzar totes les imatges.

JA HAN ARRIBAT ELS CONILLS A L’ESCOLA!

Per fi, el nostre coniller ja té habitants. Són dos conills porquins. Cada dia els nens i nens de segon els donaran menjar, aigua i tindran cura de tenir el coniller ben net.

Cliqueu sobre la imatge per veure més fotografies.

ELS ALUMNES DE L'ESCOLA PREPAREN L'HORT PER L'ONADA DE FRED SIBERIÀ

Avui els nens i nenes de la classe de 1r fúcsia hem decidit protegir l'hort de l'escola. Hem vist que s'acosta una onada de fred siberià, i les plantes podrien patir molta fred, de manera que calia abrigar-les. Ens hem buscat un plàstic ben gros que les ha cobert totes, i hi hem posat unes pedretes perquè la tramuntana no el faci volar. Si dilluns ja no fa tanta fred el traurem.

horthort1

hort3

_________________________________________________________________________________________________________________________

fotoconillera.jpg

Aquesta és la conillera que ens han fet papes i mames de l'AMPA. Aquest mes de febrer tindrem els conills.

Aquesta activitat està inclosa dins el projecte d'escola verda.

GallinerP51GallinerP52.jpgGall

Els/les responsables de medi ambient de P5 són els encarregats de cuidar el galliner cada dia.

IMG_0097   La Montse ens ha vingut a ensenyar com treballar l'hort. Tot i que hi passem tots/es els cursos els responsables de regar-lo i mantenir-lo som els grups de primer.

Amb el què recollim de l'hort i amb ous del nostre galliner, fem una panera ecològica que es rifa durant les assemblees, aquest és un bon treball per a veure i gaudir dels resultats. Aquest curs ha tocat a en Miguel de 1r i a en Biel de P4.

IMG_2364

(Cliqueu a sobre les imatges i veureu altres fotos d'activitats de medi al centre)